Деталі оновлення Unreal Engine 5.1-багато поліпшень і виправлень проблем
4 коментарі
4
Epic Games поділилася ключовими особливостями оновлення движка Unreal Engine до версії 5.1. Як повідомила команда, апгрейд внесе різні поліпшення в системи Nanite і Lumen, а також націлений на виправлення пригальмовувань при компіляції шейдеров.
Подібні проблеми виникали в іграх на Unreal Engine 4, але зараз розробники знайшли потенційне рішення. Однак поки не ясно, чи будуть ігри, що розробляються на Unreal Engine 5 автоматично переведені на версію 5.1. Якщо немає, то пригальмовування можуть спостерігатися в Hellblade 2, STALKER 2 і безлічі інших тайтлів, які перейшли на новий движок.
Що стосується Nanite, то UE 5.1 отримає програмований фреймворк растеризації. Це дозволить розробникам використовувати матеріали з масками, двосторонню рослинність, зміщення глибини пікселя і зміщення позиції світу.
Продуктивність Lumen в 5.1 отримала додаткову оптимізацію. Мета полягає в тому, щоб довести частоту при використанні Lumen High до 60 fps на PS5 і Xbox Series.